♥ Onsdag ♥

Faan jag har blivit så dag förvirrad.. Trodde det va tisdag idag.. Måste lixom tänka hela tiden vilken dag de e..

Dom senaste 2 veckorna har Evelyn vaknat mellan 2 och 4 varje natt. Och vill komma över till mej. Men vill ändå inte somna om.. Så i två veckors tid har jag inte fått sova mer än 5 timmar per natt.. Så jag börjar känna nu att jag är trött. Hela jag e trött. Skulle behöva vila ut mej lite.. Hehe ne men det är underbart ändå. För när man kommer till henne på natten så möts man av ett skratt och en glad tjej.. Men inatt då möttes jag av en skrikande tjej som va otröstlig. Så jag fick sitta och krama henne en kvart innan hon lugnade sej.. =/ Men jag känner mej helt slut. Men så e det att vara mamma.. =) Glad ändå..!!


Nee nu ska jag nog ta mej en promenad.. I det fina vädret!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback