♥ Måndag ♥

Härlig måndag. Började morgonen med massa mys med Lynniiis i sängen. Klockan var väl 7 eller nå. När vi vaknat till gick vi upp och lät Jonas ligga kvar eftersom han jobbar kväll.. =) Böt blöja sen började buset.. Ingen lugn och ro när Lynniiis är vaken. haha Sen vid nio gick vi in och väckte pappsen. Pappsen gick upp och dottern somnade.. hehe men då kunde vi äta frukost i lugn och ro. Sen spelade vi lite tv spel. Hon vaknade efter en halv timme kanske. Då åkte vi till affären och handlade gröt och mat till Lynniiis.
Sen hem och stressa igång med maten så Jonas kunde komma iväg till jobbet.. =) Pommes och korv blev de.. När Jonas åkt la jag och Lynniiis oss en stund.. En timme ungefär. Sen när vi kom upp ur sängen tänkte jag att vi skulle ta oss en promenad sen förbi hos mamma och hämta mina ljus. Vi kom inte långt på promenaden innan vi möte mamma och Bosse. Så vi vände och följde med dom hem.! Och där var Lynniiis busig som vanligt. Följer efter hennes moster hela tiden. Och vill in på hennes rum och leka. Klockan drog iväg och vart kväller så vi gick hem och så busade jag slut lite på Lynniiis energi. Så vid halv åtta deckade hon i min famn framför tvn. Så nu sitter man här och bara segar. Funderar på att gå till sängs snart.
Är skit trött.


Oj nu vart det ett långt inlägg om min måndag.. Hehe
Lägger in lite bilder oxå..




Evelyn och hennes moster..




KvällsBus med stumpan.. =)




Dagens citat: Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt



Neee nu ska jag fortsätta se spårlöst.. Sen sovis..

natti*natti





Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

oj, jag råkade visst kommentera på fel inlägg nyss ;P tar hon sig upp själv till ståendes?

2010-02-16 | 20:16:36
Bloggadress: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback