♥ Lycklig ♥

Tänk att för snart 9 månader sen födde jag min underbara dotter.. Vad tiden går fort.. Livet som mamma är det bästa som finns. Jag skulle inte klara en dag utan min dotter.. Hon är det finaste och bästa som finns. Jag är stolt över allt hon gör..
Hon ställer sej med hjälp av möbler som hon gjort ett tag nu men nu börjar hon gå intillmöblerna.. Hon tar sej fram var som helst.. Men det värsta är att hon tror att hon kan gå utan stöd.. Hon släpper och försöker gå iväg.. haha ser så kul ut. Hon blir ju så arg oxå när det inte går som hon vill..! Haha mammas lilla tös..!



Imorse gick jag och mamma ut och gick en lång promenad. Närmare en timme. Helt underbart väder.. Fast lite kallt.. Evelyn tyckte det var skönt ute. Hon babblade massor och skrek lite vårskrik.. hehe Sen gick vi hem och väckte pappsen. Sen på eftermiddagen så tog vi en promenad till affären.. Och den promenaden blev oxå närmare en timme.. Men på vägen hem så gick vi in till mamma.. Hämtade ett recept på en maträtt som jag åt där för några dagar sen.. Och dem är inge salt i den. Så jag ska laga den imorgon och då ska jag lägga undan massor till Evelyn... När vi kom hem blev det bus som vanligt sen somnade tösen klockan 7. Och jag sitter här som vanligt. Jonas jobbar ju..




 


Mina två hjärtan. Ni betyder allt för mej.
♥LoveLoveLove♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback