♥ Kväller ♥

Jaha nu sitter man här hemma ensam.. :P Evelyn sover, men tror hon kommer vakna igen. Det brukar hon göra..! Hehe Ikväll har jag vart och hälsat på mamma en sväng.. Trevligt.. Evelyn säger hela tiden "de" och pekar.. Och sen säger hon "titta" Och pekar.. och "bampa" Och pekar på lampan.. Så duktig min lilla tjej.. Sen vinkar hon oxå.. Hon lär sej nå nytt varje vecka.. =) Och hon kan klappa händerna.. Fast hon gör ju inget på beställning jämt.. Hon gör det när hon vill..


Fick en kommentar här i bloggen igår.. Där det stod "Hur fan kan man festa när man har en liten bebis? Och sen skriva Livet är en fest?"


Svar: Ja hur fan kan man festa? Min dotter är 8 månader gammal. Och bara för att jag skaffar barn så tänker inte jag stänga mej inne hela livet.. Hon har bra mor och far föräldrar. Och hon sov hos sin mormor i lördags och allt va bra där.. Jag älskar min dotter mer än nå annat. Men man måste ju kunna ha kul med vänner och dricka alkohol.. Livet är en fest, det var ett citat jag skrev.. I lördags va livet en fest.. Men dagen efter kom vardagen och livet med min dotter igen.
Förstår inte varför folk ska lägga sej i mitt liv.! Jag tycker att man kan festa fast man har barn.. Och vill man inte det så är det upp till dom.. Men visst det är väl bra om oxå om man inte gör det.. Men det är upp till en själv..!!!







Festen i lördags va roligast på länge.. Så kul att festa med min underbara Mliaaa.. Och att träffa henne..!






Snyggingar! Haha


Godnatt



Kommentarer
Pappa Daniel säger:

RE: [ Fick en kommentar här i bloggen igår.. Där det stod "Hur fan kan man festa när man har en liten bebis? Och sen skriva Livet är en fest?"



Svar: Ja hur fan kan man festa? Min dotter är 8 månader gammal. Och bara för att jag skaffar barn så tänker inte jag stänga mej inne hela livet.. Hon har bra mor och far föräldrar. Och hon sov hos sin mormor i lördags och allt va bra där.. Jag älskar min dotter mer än nå annat. Men man måste ju kunna ha kul med vänner och dricka alkohol.. Livet är en fest, det var ett citat jag skrev.. I lördags va livet en fest.. Men dagen efter kom vardagen och livet med min dotter igen.

Förstår inte varför folk ska lägga sej i mitt liv.! Jag tycker att man kan festa fast man har barn.. Och vill man inte det så är det upp till dom.. Men visst det är väl bra om oxå om man inte gör det.. Men det är upp till en själv..!!! ]



Kan inte mer än hålla med..

2010-02-03 | 09:04:37
Bloggadress: http://soofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback