♥ Kväller ♥

Jaha nu sitter man här igen.. Jag trodde inte jag skulle orka att sitta mer vid datorn i helgen men klart jag gjorde de.. Jonas har redan lagt sej. Jag e skit trött men vill inte lägga mej innan åtta på en fredag kväll.. ;) Men snart så går jag till sängs.! :P Idag har var en lång men bra dag. Evelyn har vart på så bra humör hela dagen.
Gjorde en jätte god köttfärssås idag. Med mkt vitlök.. Haha så mina rapar ska vi inte tala om. :P Sen gjorde jag vitchokladsmouse till efterrätt.. =)

Imorgon ska vi lämna Evelyn till hennes morfar och fru, för vi ska göra en riktig storstädning här hemma.. Visst klart man kan städa när man har henne hemma men det underlättar ju om hon inte e det.. ! Hoppas på fint väder imorgon. Så man kan ta sej en liten promenad oxå.! Nee nu ska jag facebooka lite sen gå och lägga mej..





  





Ha en fortsatt bra fredagkväll..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback