♥ Klagodag ♥

Nu e det snart kväll och jag har panik.. Idag har nog den tråkigaste dagen vart någonsin.. Usch säger jag.. Inte vill man gå ut i snöstorm.. Speciellt inte med vagnen.. Just nu ligger Lynnisss och sover.. Och jag sitter här med fyrkantiga ögon.. Funderar snart på att slänga bort internet och datorn.! Man sitter tills man typ ligger med huvudet på den.! Vill att Lynnisss ska vakna så jag har nå annat att göra.

Jag gjorde Kyckling och purjolöks paj förut.. Den va god, men jag gillar verkligen inte pajdegen och har aldrig gjort de heller. Men jag tror jag tycker om. Ajja samma sak som potatissallad. Tror att jag tycker om det och blir skit sugen på de, men när jag väl äter de så spyr jag typ.! Haha Se om Jonas tycker om pajen annars åker den i sopen.. Haha Nerrå får tvinga i mej den!!!

Jag ångrar att jag inte la mej och vilade när Lynnisss somnade. Faan jag kommer somna innan bolibompa idag.

Nee nu ska jag göra någon nytta.. Inte bara klaga. Fast det är min klagodag idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback