♥ Kärlek ♥




Kärleken till Lynnisss går inte att beskriva med ord.. Hon e helt underbar. Jag är världens lyckligaste över att jag har henne. Hon ska få den bästa framtiden och kärleken som jag kan ge..!

Mea Norling♥
♥090525♥


♥Evelyn




Imorse väckte Lynnis mej vid 7 och ville ha välling, sen låg vi och mös lite i sängen innan vi gick upp och busade.. När vi väl kom upp så började allt bus.. Hon kröp runt överallt och jag får jaga henne hela tiden.. Hehe min sötnos.!

Jonas jobbar kväll.. Så lite tråkigt har jag allt haft.. Men det funkar ändå. Jag har faktiskt inte gjort nå idag, bara vart hemma och segat.
Men imorgon blir det lång promenad.. Ska ta med mej kameran och fotta Lynnis lite ute i snön. :P


Ne nu ska jag duscha sen lägga mej.
NattiNatti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback