♥ Härligt ♥

Idag har det vart jätte fint väder med massa sol.. Vi tog en kort promenad och sen förbi hemma hos mamma. Där det blev massa bus.. Hehe blev bjuden på mat.. Korv och makaroner.. Gottis..! Vi kom typ nyss hem. Och Evelyn tvär somna i vagnen. La henne i sängen och hon sover fortfarande.. Tur jag böt blöja hos mamma innan jag gick.. Så om hon vaknar till lite så är det bara att ge välling. =)


Tina ringde mej imorse och sa att hon ligger på förlossningen.. Hoppas allt går bra.. Bebis måste vänta lite till tycker jag.. Lite för tidigt vill den pluppa ut. Hon ska ju inte komma förens i maj.! Aja hoppas på det bästa..  ♥


Nee nu ska jag lägga in lite bilder sen blir det tv..




Nu när hon ställer sej upp och går intill möbler måste mammsen passa alla grejer.. =)




Kärleksbarn..








Så fint väder ute.. =)




Korsnäs(Frövifors) som ryker.. Haha



Nee nu ska jag kolla på tv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback