♥ Fredag ♥

Idag är det skön fredag.. Jonas har vart ledig, gud så skönt.! Vi vaknade ganska så tidigt imorse och gick upp.. Vi tog det lugnt och lekte med Lynnisss, sen åkte vi till IcaMaxi. Vi tänkte att det är nog inte så mkt folk en fredags förmiddag.. Hehe Kan säga att det va ganska så mkt folk.. Usch det är jobbigt. Handlade massa mat. Sen tog vi en korv med bröd efteråt. När vi kom hem städade jag ur kylen så man har rent och fint när det nya kommer in. Efter det gjorde jag iordning tacos. MhMhMh så gott det var. Va ett bra tag sen vi åt det nu. Mums... Evelyn satt och åt sina majskrokar.. Haha När vi hade ätit och plockat bort allt så la vi oss öch vilade en timme. Och nu sitter jag här alldeles ensam för Jonas och lynnisss åkte till hennes farmor och farfar. Jag följde inte med pga att jag känner att jag behöver lite egen tid..! =) Har massa tända ljus och väntar på att mina älsklingar ska komma hem igen.. :P

Imorgon blir det promenad med Lynnisss i pulkan. =)




  


Bild 1: Evelyn i sin söta pyjamas
Bild 2: Evelyn kryper alltid och ställer sej vid trappen
Bild 3: Hårspänne och finklänning
Bild 4: Evelyns kompis på besök


Kyckling och purjolökspaj






Den va jätte god.. Kanske skriver in recept sen..


Kasslergryta, pasta och brysselkål



Den va jätte god oxå..



Ne nu ska jag kolla tv..
Ha en bra fredagskväll alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback