♥ Egoo ♥

Idag så har jag vart extremt trött.. Evelyn vakna igår kväll precis när jag somna. Så vi gick upp och då kom Jonas hem från jobbet. Så vi prata lite sen så sa Jonas åt mej att lägga mej och det gjorde jag. Och dom med. Evelyn låg brevid han i sängen. Jag somnade efter fem minuter. Helt slut. Jonas väckte mej bara lite snabbt när han skulle bära över henne till sin säng. Hon somnade väl efter en halvtimme.. =/ Sen vaknade hon vid 4 igen och ville komma upp.. Men jag gick upp och pussa henne sen la henne ner igen. Men det ville hon inte. Så hon fick komma över till mej. Åh det är så jobbigt när hon sover brevid mej, jag kan lixom inte sova nå bra. Men det fick gå. Så hon somnade om efter en timme. Och vaknade halv åtta... Jag e helt slut, efter dom här veckorna när hon krånglat på nätterna så känner jag mej som en levande död zombie. hehe nerrå så illa e det kanske inte. Men iaf!!
Jonas drog till jobbet vid 12 tiden. Då la vi oss en sväng och vilade. Men det varade inte så länge.. Emelie ringde.. Haha hon ville komma och hälsa på. Med sitt lilla gäng. ;P Så vi snackade lite, busa med Lynniiis.. När dom drog gav jag Lynniiis mat. Och hon var så fruktansvärt grinig. Så jag kramade henne och mös lite, då somnade hon i min famn. Jag la henne i sin säng och såg att klockan var inte mer än halv sex.. Så det blir nog en jobbig natt till.. :P haha


Och nu sitter jag här. Bara glor på tv kollar på datorn. Ja osv....
Och inatt blir jag och Evelyn nog ensamma.. Jonas funderar på att sova på jobbet i lastbilen.. :´( Han tjänar in tid på det eller vad han sa.. :/ Lite tråkigt men kanske lite skönt oxå.. HeheNe usch jag hatar att sova själv.. Mörkrädd som jag e. =/


Ska lägga in lite gamla bilder..


PussPuss



  
  
  
  
  
(Klicka på bilderna)


Lite ego får man vara ibland.. haha hittade dom här bilderna i min gamla blogg.. Lite kul för jag har glömmt bort dom. Bilderna är från 2006-2008



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback