♥ En kulen natt, natt, natt ♥

http://open.spotify.com/track/4sBvU0WJSjt8W5fwFkWvfi




Ahh

En kulen natt, natt, natt
Min båt jag styrde
På havets vågade, vågade våg
Så skummet yrde
Och vart jag sågade, sågade såg
På havets vågade, vågade våg
Där ner i djupet-e-pet-e-pet-e-pet
En fisk jag såg
Och det var DUUUU!


En kulen natt, natt, natt
Min båt jag styrde
På havets vågade, vågade våg
Så skummet yrde
Och vart jag sågade, sågade såg
På havets vågade, vågade våg
Där ner i djupet-e-pet-e-pet-e-pet
En fisk jag såg
Och det var DUUUU!


Evelyn bara älskar när jag spelar eller sjunger den.. Hon bara skrattar! Haha

Och så fort det kommer musik från tex radion, datorn eller tvn så börjar hon dansa som fan.. haha så söt.. Fast det har hon gjort ett par veckor. Men nu dansar hon riktigt sexigt ;) haha snuttan.!


Imorse så ställde sej Evelyn sej mot en stol som vanligt. Men hon släppte och tog två steg.. Mammas flicka är så envis så hon ställde sej igen och släppte.. Men det gick inte så bra igen. :/ men hon är så duktig..!! <




Nee nu ska vi busa..
Kommer nog inte sitta vid datorn så mkt i helgen.. Så skriver nog på måndag..

Ha en bra helg..

PussKram



Kommentarer
Kristina säger:

Åhh, vad duktig och tidigt hon är!

2010-02-12 | 11:10:54
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/
malin - mamma till nova ♥ säger:

oj vad duktig lilltjejen din är!

2010-02-12 | 14:48:50
Bloggadress: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback