Alla ♥ - Dag

Idag är det alla hjärtans dag! Och vilket väder vi haft.. Dagen började med en otroligt mysig frukost. Sen gjorde jag iordning tårta. En rosa tårta.. =) Inte så snygg kanske men god var den iaf.!
Efter vi ätit så tar vi bilen och åker ut en sväng. Vi åker in på en grusväg utanför Frövi. Som vi åkt på förut oxå. Men vi åkte vilse ute i skogen och höll inte på att hitta ut. Haha Vi åkte och åkte. Och tillslut så jag att nu vet jag vart vi är. Men det visade sej att det viste jag inte för lite längre fram var det återvändningsgrej. Jaha bara att åka tillbaka. Och oj kom vi från höger eller vänster? Och det var ju inte den bästa vägen, det guppade och farde. Och Evelyn spydde tillochmed. haha Men tillslut kom vi ut.! Efter en timmes åkning! Men det är ju lite roligt oxå att åka på lite äventyr.

Och nu på em så gick jag och Evelyn hem till mamma en sväng och hälsade på. Trevligt trevligt.!!

Nu sitter jag här och bara segar, Jonas ligger här brevid och sover på soffan. Och Evelyn ligger i sin säng och vilar..
Ne nu ska jag ta mej en bit tårta..


Hoppas alla har och haft en super bra alla hjärtansdag!


 



Snygg morgonfrilla. ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback