Väntar..

..på att baby ska komma och hämta oss.
Vi ska åka ner till ica och handla. Måste handla bla frukost och frukt.

Idag har jag och Evelyn vart hemma hela dagen. Jag har velat åka till stan och shoppat men orkade inte det. Så får se hur det blir imorgon. Ska ju till BM i Lindesberg imorgon klockan 12. Så får jag jag se om jag tar bussen därifrån till Örebro och shoppar. =) Beror på hur jag mår och hur Evelyn e.
Sen har jag fixat och donat lite här hemma, beställt lite nya grejor på jotex som ska in i nya lgh sen. Mkt fina gardiner till köket. =) Haha
Sen har jag satt ut lite saker på blocket som vi ej har någon användning av. Phu bara det har fått mina fogar att ila! Usch..

Nee nu ska jag se om jag hinner köra igång en maskin tvätt innan baby kommer.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback