Trött jag blir...

...på folk.
Satt på facebook och råkade komma in på dottern som bor under oss. Hon har skrivit att Evelyn för så mkt liv och att hon och hennes mamma tröttnade och satte på högsta volym. Hallå, vad är det för människor? Evelyn är 1,5 år och jag ka inte säga till henne att inte springa omkring! Sen kom jag in på dotterns blogg och där hade hon skrivit att hon blivit väck av Evelyn klockan 7 igår. Haha och jag som väckte Evelyn klockan 8 igår för min lillasyster kom hit då! Hahaha Jag lämnade en kommentar där jag skrev att hon kan väl ringa till LIBO och klaga! Haha jag tycker det är så patetiskt! Flyttar man till ett familjeområde så får man skylla sig själv. Om man vill ha tyst omkring sig får man ju köpa sig ett hus ute i skogen eller nå!
Jag tänker ju inte direkt binda fast Evelyn i sängen tills DOM hade tänkt att gå upp klockan 12 eller nå! Usch vad trött jag blir!
Nu ska vi ju flytta till nedreplan så då slipper dom ju oss. Men jag ber nästan till GUD att en stor barnfamilj flyttar in i våran! HAHA
Så nu har jag skrivit ur mig min ilska..

Idag är jag i V.35(34+0). Tiden börjar springa iväg. Och jag längtar som bara den. Allt är typ klart, har lite kvar att köpa som typ blöjor, amningsbh och sånt smått! Skulle vilja åka in på rean och köpa klart det som e kvar! Så man har det gjort. För efter nyår kommer tiden bara springa iväg och bebis kan ju komma när som helst! Man vet ju aldrig. Sen måste jag ta in alla Evelyns bebis kläder och titta på vad som den nya kan ha och sen tvätta det!
Sista januari flyttar vi ju! Haha Det kommer säkert bli så att mitt i flytten så ska jag in och kalva! Skulle vara så typiskt. Själva flytten behöver ju inte jag hjälpa till med. Men städningen! =/ Usch det tråkigaste!

Nee nu ska jag betala alla roliga räkningar medans Evelyn sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback