Nu när jag kommer in på bloggen...

...så tänkte jag skriva lite om vad som hänt och vad som sker!

Kan börja med att skriva att jag har kommit så långt som till V.34(33+0) i graviditeten. Känns skönt att det inte är så länge kvar nu.
Men jag börjar tröttna lite på att vara gravid! Bebisen har lagt sig nedåt nu oxå.


Sen ja vad har hänt sen sist jag skrev. Inte mkt alls ska jag tala om. Man går hemma och strosar som vanligt. Evelyn går ju på dagis tis-tors 8.30-13.30. Så då måste man ju vara hemma och vänta på att få hämta henne!

Alla julklappar är färdigköpta och inslagna. Vi ska ta in granen imorgon och klä den. Och sen lägga alla julklappar under den. Se hur länge dom får ligga utan att min lilla Bumma rör dom.
Fast kan tänka mig att kulorna och glittret kommer vara roligare! Hahaha


Vi var och badade på Gustavsvik förra veckan. Och det uppskattades verkligen av Evelyn. Hon var helt galen. =) Fast jag badade inte. Det var bara Jonas och Evelyn som gjorde. Jag ville inte bada pga att jag har ingen bikini. Sen vill jag inte köpa någon ny heller. Men jag tog massa bilder..


I lördags firade vi jul hemma hos min pappa och fru. Hennes alla barn och barnbarn var där oxå. När vi får nästa barn så har dom 8 barnbarn. Haha det blir dyrt såhär vid juletider.
Ne men vi åt god mat och så hade vi julklappsbyte. Och Evelyn fick julklappar! Hon fick Timmylamm nalle som låter. Och den älskar hon, för Timmylamm är hennes favoritfilm. Haha
Hon vart stel som en pinne när tomten kom. Haha fast det gav sej sen. Tomten fick tilloch med en kram. =)


Ne jag vet inte riktigt vad jag ska skriva! Vill inte trötta ut er heller.


Just nu ligger Evelyn och sover så sött. Hon sover ju i sin växasäng. Och det går hur bra som helst. Och jag sitter här och ska snart gå och lägga mig.
Jonas jobbar och kommer inte hem förens inatt. Och det är så tråkigt att vara ensam. Men men...

3 dagar kvar till julafton. Det är ju helt sjukt vad tiden går fort! Tycker nyss det var nyår.

Nee nu orkar jag inte mer. Jag vet inte ens hur jag skrivit, helt huller om buller. Haha
Kan tyvätt inte lägga ut några bilder. Får testa imorgon om det funkar.
Hade bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback