Juldagen.

Dagen igår var helt underbar!
Vi började med att fira hemma hos min mamma m fam. Där det bjöds på jätte god julmat! Men ack så mätta vi blev. Det är som varje jul, man äter för mkt och för fort! Att man aldrig lär sig! Ajja gott var det! Sen kom tomten med julklappar! Och oj så mkt Evelyn fick. Jätte bra saker.! Jag och Jonas fick en dammsugare av mamma och Bosse! Hur bra som helst eftersom våran e kass! =)
Sen stressade vi vidare hem till Jonas familj där det blev mer julklappar! Herregud Evelyn har typ fått ett helt nytt rum! Sen på kväller blev det en skinksmörgås där.
Evelyn somnade gott när vi kom hem sen. Haha hon var helt slut! Jobbigt att fira jul!

Idag så har vi vart hos Jonas familj och ätit frukost och hämtat alla klappar! Sen åkte vi förbi mamma och hämtade allt där. Och nu sover Evelyn och Jonas så vi har inte hunnit kolla på alla klappar än. Får se om vi hinner det när dom vaknar! För sen ska vi hem till min pappa och bli bjudna på mat! Haha
Och imorgon ska vi hem till Jonas farmor och farfar och bli bjudna på mat! Hur perfekt som helst! Slippa laga mat själv denna helg! =)=)

Evelyn fick av oss
-Dammsugare
-Böcker
-Pussel
-Filmer
-Målarmatta

Evelyn fick av hennes mormor m.fam
-Docksäng
-Fifidocka
-Kläder
-Bok

Av henne moster fick hon en nalle. (Julälg) =)

Fick av hennes farmor m.fam
-Något slags dockhus
-Spel
-Paraply
-Kläder
-Potta man sätter på toastolen

Hon fick säkert massa mer men kommer ej ihåg allt!

Jaja sen av övrig släkt fick hon Pengar, bok, nalle mm....


Nee nu ska jag kolla om ingen vill vakna och hålla mig sällskap! Haha
Bilder kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback