Sovmorgon idag!

Idag fick jag sovmorgon av Evelyn. Hon vaknade halv tio. Så skönt och det behövdes ska jag tala om. Och nu sover hon igen. Haha När hon vaknade imorse så var jag tvungen att ta en temp på henne, för det är inte likt henne att sova så länge. Men ingen feber. Så jag hoppas det fortsätter att hon sover så länge!

I lördags va vi till Lek och buslandet med Camilla och Christian. Sen följde vi med dom hem till Kumla och blev bjudna på tacopaj och sallad.. Riktigt gott! Deras lilla bebis är redan över 3 månader. Tiden går så väldans fort!

Igår så lämnade vi Evelyn till mamma för vi gjorde en storstädning. Behövdes verkligen!
Och på kvällen gjorde vi bakad potatid med räkröra. Mkt gott.

Ja så såg våran helg ut.
Orkar inte skriva så mkt mer. Har skallebank.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback