Orkar inget idag!

Jaha imorse vaknade jag av väckarklockan 7.40. Tänkte först inte ställa någon klocka för Evelyn vaknar alltid tidigt. Men icke då. Klockan ringde imorse. Är hon sjuk kanske? Haha Ne så jag gick upp gjorde iordning frukost till Evelyn, fixade fram kläder som hon skulle ha på sig. Sen väckte jag henne. Och när vi gjort allt så gick jag med hene till dagis. Och där träffade jag Frida oxå. Så vart mkt snack. Och nu sitter jag här och har kommit på att det är väldigt tråkigt och tröttsamt att vara själv. Man vet lixom inte vad man ska göra. Städa kan jag inte göra för det är redan gjort. Och ja det blir ju bara att slappa. Men funderar på om jag ska sortera i något skåp. Ne jag vet inte. Man blir lat oxå. Många säger att jag ska passa på att vila och bara slappa när hon är på dagis. Men det är inte så lätt heller. För det är då man ska passa på att göra sånt man inte kan göra när hon är hemma. Och sova det får jag göra i graven sen! Ne usch på denna dag! Men kan säga oxå att det är skönt när hon e på dagis oxå. Man får tid för sej själv och sitta vid datorn, duscha i lugn och ro och inte springa runt och jaga! Haha Ja nej det här vart ett tråkigt inlägg. Så förlåt att det tog eran tid att läsa allt onödigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback