Jobba ikväll..

..igen. Jobbade kväll igår med. Men mej gör det absolut inget. Fast känner mig inte direkt taggad.!

Imorse väckte Evelyn mej kvart i 6, lagom kul att gå upp då. Nej.! Men vi lekte och åt frukost. Hon åt sina yougurtar som hon älskar. Sen vid 9 tiden så la vi oss och vilade en timme. Och när vi vaknat till liv så cyklade vi ner till Ica och handlade det vi skulle äta. Korvgryta! Och på Ica mötte vi mamma/mormor oxå. Det tyckte Evelyn var skoj. Sen hem och laga maten och den vart super god. MmMmmmm.. Evelyn fick äta själv och konsistensen är ju som soppa och då kan ni ju tänka er hur det såg ut när hon var klar. Haha aldrig mer tänker man! :P Nu sover stumpan och jag sitter här och väntar på att klockan ska ticka till jobbtid! =) Börjar 15.30-21.00.

Ja så har våran dag sett ut hittills. Nu ska jag plocka undan i köket.

 
 

Dom här bilderna fick jag av Emelie härom dagen. Och titta hur liten min prinsessa va! Hon va inte ens 1 vecka här. Kommer ihåg när jag gick till ica och mötte Emelie. Hon tog bilderna då! =)
Kärlek


Kommentarer
Kristina säger:

Hon ser ut som en docka! Så liten och fin!

2010-08-12 | 15:20:31
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/
Jenny säger:

Så liten! :) Tänkt att tiden går alldeles för snabbt ibland..

Men snart har du ju en sån där liten igen, när är det beräknat?

2010-08-13 | 23:29:11
Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback