Idioter säger jag bara!

Godmorgon förresten!

Igår somnade ju Evelyn innan sju. Och vi började kolla på wipeout och bara hade det mysigt! Sen när klockan är 20.55 så ringer det på dörren. -"Ehh vem FAN ringer på så sent?" Tänker jag.. Jag springer ner och öppnar. Ja och det var försäljare.. Tele2!!! Idioter säger jag bara! Det var en jävla tur att Evelyn inte vaknade. Men ändå, man ringer inte på hos folk 21.00 en vardagkväll. Det borde finnas någon lag som säger att en försäljare  INTE ringer eller knackar dörr senare en 18.00 på en kväll. Ajja nog om det!

Idag är det redan torsdag! Imorse vaknade jag av att det ringde 07.11. Men jag va så trött och vimsig så jag hann inte svara. Och det var såklart doltnummer. Jaha där rök min jobbchans för dagen. Men men.. Så är det, man kan ju inte sitta på telefonen dygnet runt! Men synd för jag vill ju jobba!
Hörde att Evelyn var vaken då oxå, så jag gick upp.!
Hon har bajsat 3 ggr redan nu på morgonen bara. Efter ett tag började hon gallskrika och fick typ panik. Och ja hon är så röd i stjärten. Stackars liten. Smörjde lite. Och nu sover hon!
Jag ska cykla ner med henne till BVC och väga henne. Har inte gjort det på hela sommaren!
Sen blir det bara en lugn dag med bara massa bus och mys!

Får se om jag updt senare.


Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

Det där är så irriterande! Man vill bara slänga upp dörren och be dom dra åt .. Ja du vet :)

Vad spännande! Vi tog inte reda på kön med Nova. får se hur det blir nästa gång :)

Det viktigaste är ju ändå att barnet mår bra såklart :)

Hur länge har Evelyn varit på dagis nu? Hur länge om dagarna är hon där? Är hon där mån-fre eller bara när du jobbar?

2010-08-19 | 11:12:16
Bloggadress: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback