Godmorgon fredag


Igår så ramlade Evelyn ner från en utemöbel (soffa) och slog i huvudet ganska hårt! Usch vi hann inte med och jag mår så dåligt över det! Hon vart helt omtumlad! Hon vart så ledsen och kramig. Mammas prinsessa. Och inte bara det hon hade feber oxå. Stackars liten...
Sen igår så gick jag in i V.16, tiden går så fruktansvärt fort.


Idag är det fredag och det innebär oftast helg snart för dom flesta! Och vem blir inte glad av att det är fredag!
Jag är ledig i helgen oxå. Och det är skönt. Ska tillbringa all tid med mina älskade! Det blir antagligen lugnt idag eftersom Evelyn har feber fortfarande..

Nee nu ska jag slappa medans Evelyn vilar. När hon har feber så vilar hon flera ggr per dag! Så det är lite skönt faktiskt!


Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

Stackars liten :( Det är så synd om dem när de ramlar och slår sig. Hoppas hon kryar på sig från febern snart. Skönt att du är ledig helgen!



Ja det är sant! Man kan ju förbereda det mesta då :)



Ja okej :) Hur mycket jobbar du nu då?



2010-08-20 | 09:02:26
Bloggadress: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback