Gick hela vägen själv.

Imorse så gick jag och lillstumpa upp vid halv 7 tror jag det var. Vi åt frukost och lekte massa. Sen strax innan 8 så hämtade Evelyn sina skor, sin solhatt och sin ute tröja och kom till mig. Då ville hon ut. Så ja sagt och gjort så var vi ute och påväg till dagis. Klockan var 8 när vi kom ut. Jag tog aldrig med någon vagn hon fick gå hela vägen till dagis. Vad kan det vara dit 200 m och det tog en halv timme att gå dit. Hon skulle vara på dagis halv 9 och vi var där exakt. Så duktig min lilla tjej.
Sen när jag lämnat henne gick jag hem och det tog ganska precis 1,5 minut.. hahaha då la jag mej och vilade och duscha. Sen var det typ dags att hämta henne igen. Då tog jag med cykeln. Så vi cyklade förbi hos mamma/mormor en sväng. Och nu är vi hemma igen. Evelyn ligger och sover och jag ska äta lite mat. Jag börjar ju jobba halv 4..

ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback