Fredag och ÄNTLIGEN....

...har Jonas semester i 2 hela veckor.
Så underbart skönt! Och idag blev jag sjukskriven i 2 veckor. Mer kan bli! Men det får jag se om jag vill. Ska försöka jobba så länge som möjligt! Va hos doktorn idag pga att jag svimmade nästan på jobbet igår. Dom ringde in mig på morgonen och jag stressade dit på tom mage och åt en macka när jag kom fram. Sen stressade jag igång. Började med att duscha en boende. Och mitt i duschandet så kommer en arbetskompis och jag hör i slowmotions och ser dubbelt och börjar svettas. Jag sa att jag var tvungen att lägga mig ner. Hon fick lite panik. hehe Sköterskan kom och titta till mig men det var bättre då. Men låg en stund! Jag jobbade klart dagen men kände att tur jag inte svimmade. Så jag cyklade till doktorn idag och alla mina värden och trycket var mkt för lågt. Så han förstod att jag inte mådde så bra. Så nu är jag sjukskriven!




Just nu håller jag på att städa lite hemma och ska fixa så allt kommer se snyggt ut när vi åker på måndag. Hatar att komma hem till ett orent hem. Man vill komma hem och känna åhhh vad rent det är! Och inte komma hem till ångest över att man måste börja städa! Och på söndag ska jag ha ljusparty. Kom gärna! Klockan 18.00!

Ne nu ska jag fortsätta med det jag höll på med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback