Feber

Imorse vaknade vi runt sju. Evelyn va pigg men ändå inte helt 100% pigg. Så jag tog en temp och det visade 38,4 grader. Ja våra planer för dagen var att åka till Ikea och köpa en madrass till hennes växasäng. Vi duschade och fixade oss. Tänkte att åka in lite snabbt gör ju inget. Men vi la henne på förmiddagen så hon fick vila lite innan vi skulle åka. Då passade vi oxå på att vila. Men efter 1½ timme så gick vi upp. Evelyn låg i sin säng vaken men jätte tyst! Så jag tog upp henne och hon kokade av värme. Så jag tog en temp och då visade den 39,9 grader. Ojdå tänkte vi. Så det var tur vi inte hann åka in till stan. Hon kan knappt gå. Vill bara ligga och mysa i våra famnar! =)
Vi får se hur hon mår imorgon om vi åker till Ikea eller om vi tar det nästa vecka!

Jonas är iväg någonstans och Evelyn ligger i sin säng och vilar. Jag ska väl lägga mig framför tvn en stund.








Mammas lilla sjukling som försöker vara glad trots febern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback