Bullarna jäser...

...just nu. Ska snart göra iordning dom, sen ska dom jäsa igen. Känns som det kommer ta hela natten innan dom blir klara. Hehe
Idag fick jag bara rolig post. INGA räkningar alltså! Jag fick hem Evelyns kläder från h&m. Sen fick vi en tid för ultraljudet. Den 15e september.! Så idag var det kul att hämta post! =) Inte ofta det är de. Bara räkningar typ!

Jonas är hos sina föräldrar och ska fixa nå med sin andra bil som vi ska sälja. Och Evelyn ligger och sover sen 18.15. Helt otroligt. Men undrar om hon kommer vakna mer ikväll.? Hoppas inte. För när bullarna är klara så ska jag SOVA. Är helt slut. Och jag ska jobba imorgon.

Nee nu ska jag göra bullarna färdigt så dom kan jäsa 30 minuter till..




Kläderna jag fick hem till Evelyn...


Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

Ja men precis! Samma här!



Skönt att höra att allt är bra :) Oj ja det går undan. Dröjer inte förens bebis kommer, det går ju så fort allt ;) Kul med ultraljudet!! Ska ni ta reda på könet?



Mm, gott med bullar :)



Allt är bara bra med oss. Novis ska förhoppningsvis snart börja på dagis men har inte fått någon plats ännu..

2010-08-17 | 20:02:08
Bloggadress: http://malinnpeterson.blogg.se/
Kristina säger:

Kul med UL :) Jättefina kläder Evelyn har fått :) Väntar på Lilly´s från H&M (och några till bebis) :)

2010-08-18 | 08:36:44
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback