Vilket väder det blev..

..nu på eftemiddagen.
Jag och Evelyn la oss och la oss en timme, när vi vakna va det sol och inte ett moln knappt. Jag kände mej lite piggare. Så vi tog oss en promenad. Va ute iaf 1½ timme. Riktigt skönt va de. Hoppas på det vädret hela helgen nudå.. :) Är så trött på det dystra vädret vi haft nu ett tag med massa regn. Visst det är väl positivt de med för de tar bort snön. Men det gör solen med. haha
Nu ligger Evelyn i sin säng och ska sova, men det verkar inte som att hon vill det. Men hon brukar på ligga i 10 min och gnälla och försöka somna. Oftast så gör hon de. Annars tar jag upp henne en liten stund till. :P

Nee nu ska jag kolla på tv..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback