Vart en promenad med mamma...

...nu i em.
Jag och Evelyn gick dit en snabbis innan och då ville hon med på en promenad till ica. Jag var tvungen att handla lite som jag glömde förut idag.
Men gud så skönt det är ute, jag kunde inte ens ha jackan på mej. Men det är så det ska vara!
Nu försöker jag att natta Evelyn men hon vill INTE sova. Men hon får ligga och skrika ett tag. För hon ska sova nu, vi ska upp tidigt imorgon. Klockan 5 för att vara exakt. Jag ska ju jobba imr och Evelyn ska till hennes mormor. Jag jobbar mellan 6.45-14.00. Ska faktiskt bli skönt att göra nå, blir lite jobbigt att bara gå hemma.

Nu vart det tyst där inne. Hoppas hon har somnat. Jag måste hinna duscha innan jag ska lägga mej oxå. Och sen packa hennes väska. Nee nu börjar hon skrika igen. Åhh mammas lilla skitunge. haha

Nee nu ska jag gå in och sjunga lite för henne!


Kommentarer
Jenny säger:

Ja visst är det härligt med vår! :) Man vill ju inte ens vara inomhus nu...



Kul att du gillar ditt jobb! :) Vad jobbar du med?

Själv älskar jag att vara mammaledig skulle kunna vara det resten av livet tror jag..haha! Vill inte jobba igen.

2010-04-14 | 21:49:10
Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback