Världen är bra orättvis ibland..

Usch jag satt nyss på youtube och kollade klipp och kom in på ett klipp. Med bilder på barn som har cancer eller nå liknande. Och en fin låt. Tårarna bara sprutar. Den som skulle klara av att seden filmen och inte fälla en tår är nog ganska kall som person. Fy fan vad hemskt.

Barn, utan hår, slangar, stygn, syrgasmask, skriker, tårar, apparater, glädje, sovande, sorgsna. Med en nalle och en napp. Som kämpar för deras liv.. Tänk att världen är så orättvis. Och att små barn till vuxna ska få en sån hemsk sjukdom.. Ocv få lida igenom den eller kanske inte ens klara av den alls och fortsätter på andra sidan?!
Att vara förälder till ett sjukt barn måste vara hemskt. Att se sitt barn ligga och må dåligt. Tror man själv skulle önska att man själv låg där och fick ta lite av deras smärta. ! Jag följer ett par bloggar, en mamma som skriver om sitt liv som gift 2 barnsmor. Och ena har cancer. 6 år gammal. Och nu har hon fått höra de orden hon minst ville höra. Usch mår så dåligt av att läsa den men känner att jag måste för att se hur livet ser ut med ett sjukt barn.. Hoppas att alla som genom lidit en sån hemsk sjukdom och som inte klarat sej har det mkt bättre efter tiden med smärta..! 

Jag tänker ganska ofta på, tänk om min lilla snutt skulle bli sjuk.! Jag mår så dåligt av dom tankarna. Så jag ska inte tänka så mkt..


Jag ska lägga ut det klippet jag nyss kollade på. Och om ni inte vill kolla så strunta i det. För det är känsligt.! Men för er som vill se den. Därför att jag lägger ut den är för att man ska få en inblick på de.! 
Och jag ska börja skänka pengar till barncancerfonden eller nå liknande.!


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback