Varför..

...ska det blåsa ute när det är så fint väder.
Jag och Evelyn gick hem till mamma i förmiddags och åt lite rester från igår. Sen tog vi oss en promenad till en lekpark. Evelyn gungade, gungbräda och åkte kanan. Och hon tyckte det va kul. Och det blåste kallt men solen värmde ändå litegrann. Men är så tråkigt när solen e framme att det ska blåsa då. men men nu har vi precis kommit hem. Evelyn sover i vagnen så jag passar på att skriva lite.
Lägger in lite bilder från lekparken senare.

Ikväll ska vi hem till pappa. Där vi ska grilla. MmMmMm... Jag funderar på att vila lite snart känner mej inte alls pigg. Kommer säkert ångra att jag gick ut idag eftersom att jag har feber. Men jag får sån panik av att sitta inne när det e sol ute. :P



Kommentarer
Anonym säger:

Hoppas du har haft en bra dag :D

2010-04-04 | 15:36:07
Bloggadress: http://melliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback