Vår i luften..

..fast det inte vart så mkt sol idag.
Men på eftermiddagen kom solen fram och värmde lite iaf. Det gillas.
Idag har jag inte gjort så mkt. Libo var här på fm och fixade massa grejer. Sen åkte vi till ica och handlade lite behövligt. Jonas har börjat sticka senare på ef istället för på dagen. men då kommer han inte hem förens mitt i natten. Men skönt att ha han hemma lite på dagarna. På kvällen och natten gör ju inte så mkt. För då ska jag ju typ sova iaf. Hehe..
Men nu på ef/kvällen så har jag och Evelyn tillbringat tiden hos mamma/mormor.. Och det tyckte såklart Evelyn var kul. Hon älskar att vara där och leka i Therese rum. Haha När vi kom hem därifrån så gjorde jag välling och hon somnade direkt efter. Mammas snutta.
Hon har fått börja sova i sitt rum från igår. Och natten som vart har fungerat jätte bra!


Bilder innan vi gick hem till mamma. Tänk på dom nya skorna och mössan ;)










Igår eftermiddag fick jag och Jonas ett ryck att fixa om lite här hemma. Jag städade och fixade Evelyns rum. Och vi bar in hennes säng dit. Så hon tillbringade natten själv. Hihi men det funkade hur bra som helst. Tror aldrig hon sovit så bra som inatt. Sen satte vi upp nya tavlot på väggen i sovrummet.

Bilder från vårat hem..



  
 
(Klicka på bilderna)

Bild 1 o 2 är sovrummet
Bild 3 är tvrummet
Bild 4 är köket
Bild 5 är vid datan


Nee nu ska jag duscha sen kolla lite tv innan kudden ropar..


Kommentarer
Jenny säger:

Ja allt är bra med oss, med er då?=)



Haha jaa han är så stor nu min lille plutt... så lång som han är nu vid 7 månaders ålder var jag när jag var 1 år!!!! så han är långeman :))



Sicken söt mössa hon har din tjej!

2010-04-07 | 22:46:17
Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback