Valborg 2010.

Jonas är påväg hem från jobbet redan nu. Mkt tidigare än annars. Så det ska bli skönt. Jag tänkte städa när han kommer hem. Så vi får fredags fint. Men det ända som behöver göras e och plocka in i diskmaskinen sen dammsuga lite som jag typ gör varje dag. Jag är ju ledig i helgen och det känns väldigt skönt pga att jag har jobbat alla dagar sen i fredags. Så ikväll blir det mys framför tvn sen gå ner till brasan. Och idag ska jag göra varma frukter med vitchoklad på med glass till. Mums.. Så enkelt bara ta sina favorit frukter och lägga i en ugnsform sen riva lite vitchoklad över och in i ugnen tills chokladen smält. Och servera direkt med glass.

Maritha från jobbet ringde mej idag och sa att jag ska gå kväll på torsdag. =) Härligt sen kan jag börja vikariera på 1an oxå. Skönt att testa nå nytt än bara dementa. Men jag älskar att jobba med dementa, det händer nå kul hela tiden. hahaha

Nee nu ska jag skriva upp vad som ska handlas sen bara vänta på att babe kommer hem.!


 
Valborg 2008.. Brasan i Frövi.

Ha en trevlig valborg alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback