Underbar dag på..

..lek o buslandet med Jonas, Therese och Evelyn.
I babyhörnan har Evelyn klättrat, studsat studsmatta, krypit i bollhavet och bara busat runt. Hon blir så glad där. Hon bara älskar att leka runt där bland alla andra bebisar. =)
Sen där dom stora barnen är har Jonas och Therese klättrat runt. Man blir ju barn igen när man e där. Hur kul som helst! Sen tog vi en fika oxå, man blev ju så törstig efter allt spring. Men när vi vart där i 3 timmar så åkte vi och käka en pizza innan vi drog hem.
Bilder kommer i morgon, orkar inte lägga in dom nu!

Nu ska jag snart tvätta, städa lite och sen vika tvätt.
Jag och Jonas har hyrt en film som vi ska se när Evelyn somnat. En rysare.. "the uninvited". Hoppas den är bra och att den är otäck, så den inte bara är larvig. Som en del rysare e. Jag hatar overkliga rysare. Haha




Imorgon ska jag på dop oxå. Ska bli skit kul. Och jag ska vara Gudmor.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback