Shoppat på nätet..

..åt min lilla prinsessa som snart fyller 1 år.
Jag har köpt lite saker till henne. Och snart ska jag beställa lite kläder åt henne. Både som hon ska få och ha på sej på hennes kalas. Sen måste jag köpa present till Jonas som fyller 2 dagar innan Evelyn. Men det är svårare att köpa till han. Vet inte alls vad jag ska köpa. Tips?
Jag måste baka om någon vecka. Ska baka bullar och kakor i alla slag. haha Vill att Evelyns första kalas ska bli lyckad! Ska väl kanske in till stan någon dag oxå och köpa nå mer till henne. Men har handlat lite mkt nu till henne, kanske för mkt.! Haha

Just nu ligger hon och vilar och då passar jag på att sitta här. Jag har ju städat och tvättat så nu hänger tvätten ute och är nästan torr. Har bara dammsugningen kvar men måste ju vänta tills hon vaknar. Ne jag ska vattnablommorna oxå. :P

Jag har inte lagt in några nya bilder på datorn heller. Men kanske kan hitta någon bild. Blir dåligt med bilder nu förtiden. Haha

Nee nu ska jag sätta mej ute innan hon vaknar.







Ja det är lite bilder från förra veckan på Evelyn och mej. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback