Nyss kommit...

...hem från jobbet.
Jag har börjat jobba igen. Men jag gick brevid idag eftersom att jag inte vart där på 1½ år. Så kände att jag behövde gå brevid. Haha Men det va skit kul att träffa dom som jobbade. Man har ju saknat alla och dom gamla. Så det har vart en trevlig kväll med andra ord. Jag jobbade mellan 15-21. Men tiden gick fort. Men nu könner jag mej död i kroppen. Haha inte van att slita. :P
Evelyn har vart hemma hos mamma hela tiden för Jonas jobbar ju oxå kväll. Men det hade gått jätte bra! Tur att Evelyn känner sej som hemma där iaf. :P

Nu ska jag äta en macka och dricka lite vaniljte sen gå och lägga mej.! Känner mej väldigt trött och slö just nu!
Updt lite mer imorgon.
NattiNatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback