Nyss kommit hem från jobbet.

Idag har jag jobbat mellan 14.00 och 21.00. Va riktigt skönt, dagen har rullat på bra. Men gud vilket väder vi haft, det var sol på förmidagen och mitt på dagen men senare på em så blev det lite mulet men varmt ändå. Mitt på dagen idag så satt jag och Evelyn och åt på balkongen, eller Evelyn åt jag fikade. Sen stressade jag iväg till jobbet.

Jag ska snart gå och lägga mej. Är hur trött som helst, har ju jobbat fyra dagar i rad nu. 3 kvällar och en dag. Men när man inte jobbat på länge så är ju inte kroppen van vid att röra sej så mkt som man gör på jobbet. Och jag jobbar ju på ett äldreboende, då är det inte många sittstunder. ;)
Nu vet jag inga fler dagar som jag ska jobba, så nu kommer jag ha tid att skriva lite mer. =)

Nee nu ska jag hoppa till sängs.

Ted Gärdestad - Eiffeltornet

Godnatt.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback