Nu måste jag skynda mej...

...att göra iordning oss, för vi ska till stan.
Vi somnade vid halv 11 och vaknade vid 13. Herregud så skönt det var. Kände att jag behövde de.
Jag och Evelyn ska åka till Örebro och köpa en försenad födelsedagspresent och en doppresent till på söndag..

Just ja..
Jag läste häromdagen att fångarna på fortet ska börja igen. Wiihhoooo.! Och det ska vara Gunde Svan och Agneta Sjödin som ska vara programledare. Kan det bli bättre. Tror det ska börja i höst. =)
Jag minns när jag va liten när man satt och kollade på de. Först va det disneydags sen fångarna på fortet. Största höjdpunkten på hela veckan tyckte jag. Hahaha..

Nee nu måste jag fixa oss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback