Nu har nyss Emelie cyklat hem..

..och jag och Evelyn ska snart fixa krubb.! Eller jag ska ju inte äta nå mer idag. Jag vart bjuden på lite mat hos mamma förut så jag ska bara dricka drinkar nu! Ett mål mat om dagen.

Jag känner mej jätte trött och hängig, men tror att det är vädret som gör de. Det började snöa nu på em och nu är det blandat snö och regn. Usch vad tråkigt de är. Hoppas det blir finare väder imorgon för jag vill till lekparken med Evelyn.

Se vad som händer mer idag då. Jonas kommer inte hem än på ett tag! =( Men blir väl att ta det lugnt framför tvn eller nå.
Förstår inte varför jag skriver när jag inte ens har nå kul att skriva om. Vilket tråkigt inlägg. haha fast dom andra kanske inte heller e så roliga :P

Nee nu ska jag hänga tvätt sen laga käk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback