Nu har äntligen Evelyn somnat...

Haha låter som att jag bara vill att hon ska sova..! Men så e det icke. Hon va super trött och gnällig nu sista timmen innan hon somna. Och få henne att somna va inte det lättaste heller. Men tillslut så gick det. Mammas älskling vill ju vara uppe lika länge som jag. Hihi
Men på kvällen behöver man lite tid för att slappna av fixa lite och komma till ro. Så då är det skönt när stumpan sover. Lek och bus hela dagarna det tar på krafterna. Haha jag blirmer slut än henne. Haha mammas lilla plutt är ett energiknippe.! =)

Jag ska snart ta en varm dusch för att få bort mensvärken som kom idag. Sen blir det lite tv innan det är dags för att hoppa till sängs.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback