Nu är vi hemma..

..igen från Örebro.
Ujujuj vad jag vart slut efter allt spring i affärerna. Först åkte vi till Jonas jobb och slängde av sommardäcken. För det glömde han att göra. Så vi fick knappt plats i bilen. Så jag fick trängas med vagnen. haha Sen åkte vill till Max och keka. GottGott men för mätt.! Vidare till babyproffsen men hittade inget som jag ville ha. Sen vart det in på Marieberg och där sprang jag väl in i alla affärer som finns efter en doppresent. Tillslut hittade jag. Haha Skööönt! När vi va klara där inne gick Jonas och fixade in allt i bilen och jag sprang in på coop och köpte en napp åt Evelyn. Och lite annat smått och gott. Men jag glömde ju nappen hemma. Så en hel dag utan napp har det vart. Gått bra ändå. Och hon hade klarat bilfärden hem med. För när jag kom ut till bilen igen så sov hon. Haha men det går ju alltid åt. :P
Jonas åkte nyss till hans föräldrar. Så jag ska passa på att sitta här sen tända lite ljus om det kan bli lite mörkare någongång. Haha Sen blir det fredagsmyyys här hemma. Wiiee..!!!!



Hoppas alla får en bra fredagskväll. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback