Nu är jag färdig med allt städ för idag...

...eller nästan iaf. Kom på att jag måste vattna blommorna med. Det tråkigaste!
Men sen är jag klar och då e det dags att dra till jobbet. Eller först vänta på att Jonas kommer hem från jobbet så han kan skjutsa mej annars blir det knappt tid. Hinner iaf inte ta en promenad till jobbet.
Jag hoppas dom där killarna kommer snart som ska fixa nå här hemma så jag kan hoppa in i duschen. Vill ju inte stå och duscha när dom kommer. Haha men kommer dom inte snart så måste jag duscha. Men men, vi fick hem en lapp igår som det stod att dom skulle komma mellan 8.00 och 18.00. Haha Blir så arg att man inte kan få en exaktare tid.! Ajja ne slut på klagandet och gå å vattna blommorna.

Ha en trevlig onsdag alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback