Mår som en påse skit..

Usch vad jag mår dåligt nu. Jag kände mej pigg imorse och trodde att febern va borta. Så vi åkte till Marieberg och köpte ett par skor och en mössa till Evelyn. Sen när vi satte oss för att ta en fika började jag känna mej yr och jag började svettas. Jag fick panik och ville bara ut. Men va tvungen att byta blöja på Evelyn först. Och jag kände där inne på toan att jag lägger mej snart ner på golvet och vilar innan jag svimmar. Men det gjorde jag inte. Jag gick ut till Jonas och sa att jag måste ut NU!!! Så vi gick ut och gick till bilen. Mina ben ville bara vika sej hela tiden. Och huvudet vägde 100kg kändes det som. Usch det var hemskt. När vi väl kom hem efter 30 min så la jag mej en stund och vila. Och nu känner jag mej lite piggare efter en alvedon. Usch vilken hemsk dag har typ aldrig fått den paniken och svettningarna borta sådär. Det var jätte mkt folk på marieberg oxå. Febern kanske inte gillade det så mkt. Hehe

Nu ska jag snart börja med maten, tacos blir det.. Men känner att jag har ingen matlust. Så jag får försöka tvinga i mej litegrann.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback