Kan inte sova..

..pga att Evelyn hostar så mkt. Det är så jobbigt att ligga där och höra henne hosta så hårt. Varför ska hon få sån hosta för. Kunde inte jag fått den istället. Man hör hur hon hostar sönder bröstet. Usch stackars mammas flicka! Hoppas iaf att det inte blir värre en va de e. Hon sover ju i sitt rum, men så fort hon hostar måste jag gå upp. Och jag låg 20 min och gick upp och tittade till henne 15 ggr typ. Så jag gick upp istället. Och nu har ja suttit uppe 15 min och hon har bara hostat en gång. Haha Men skulle jag gå och lägga mej nu skulle hon börja hosta igen. Men funderar på att dra in hennes säng till vårat sovrum så jag slipper gå upp hela tiden. haha



Jag älskar den här lilla grisen mest av allt på denna jord. Vad skulle jag göra utan henne?!
Inte en dag utan henne skulle jag klara.
Idag när jag kom hem från jobbet så fick jag inte släppa blicken från henne. Då började hon skrika. Hon e en riktig morsgris.
Men jag blev så glad att hon verkligen visade att hon saknade mej när jag jobbade.
Usch känns hemskt att hon snart ska börja på dagis. Men vad ska jag göra. Jag måste ju jobba. =(

Nee nu ska jag dra in henne till vårat rum sen ska jag sova som en sessa.
Godnatt kära läsare.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback