Jobbat...

...idag. Började halv åtta och slutade två. Dagen har varit stressig men ändå skön. Hellre ett rörligt jobb än ett stilla sittandes jobb. Men det gick jätte bra.
Mamma har ju vart barnvakt, dom har vart på marieberg och shoppat lite. Och det hade gått hur bra som helst sa mamma. Evelyn är ju inge jobbig direkt, hon är väldigt lätt att handskas med. Så Bosse hämtade mej på jobbet. Sen när jag och Evelyn gick hem från mamma/mormor så va pappa och Elisabeth ute i deras trädgård. (Dom bor 50meter från oss) Så jag pratade med dom och vart bjuden på grillad korv m bröd. Gott. Och nu är jag hemma. Men det har vart en underbar dag förövrigt. Ska jobba imorgon oxå men då börjar jag 16.00-21.00. Så det kommer gå hur bra som helst. =) Plus att jag har hela kvällen idag och nästan hela dagen hemma imorgon med innan jag ska iväg.!

Snart kommer Jonas hem från att ha hjälpt sin farmor och farfar och flyttat. Så det blir lite mys framför tvn idag!

Nee nu ska jag leka med Evelyn.


Bara 2 dagar gammal. Mammas lilla bebis.
Hon blir 11 månader imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback