Idag..

..har vi vart i Västerås.! Först åt vi pizza, jag tog en kebabpizza och Jonas tog någon med havsgrejer på typ musslor och sånt bajs :P Min va jätte god, bland dom bästa kebabpizzorna jag ätit.! Sen åkte vi till billiga Nisses. Handlade en ljuslyckta och en duk mm.. Sen in på ÖoB och handlade massa tvålar och sånt. Sist gick vi in på IcaMaxi och handlade mat. Riktigt trevligt iaf.!
Nu håller jag på att fixar lite i vardagsrummet. Har bytt gardiner och fixat en massa.!

Ikväll blir det mys framför någon bra film eller nå!


Kommentarer
Anonym säger:

tja :) allt bra med dig?

/ http://holykirch.blogg.se

2010-04-17 | 18:50:31
Elene:) säger:

Vad duktig du har varit idag då?:) Och en jätte fin blogg och en lika fin tjej:)<3



KRAM

2010-04-17 | 19:21:38
Bloggadress: http://theelene.blogg.se/
Anonym säger:

Hej! Söt blogg du har!

Jag har precis startat en tävling i min blogg. Där du kan vinna ett jätte söta blommiga solglasögon! Var gärna med och tävla, Kram www.jossis.se

2010-04-17 | 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback