Idag fick jag sovmorgon..

..Evelyn vaknade klockan 6 och ville komma över till mej, hon fick välling och vi somnade om till 9.30. Herregud så länge har inte jag sovit på flera månader. =)
När vi kom upp så såg vi hur solen lyste så vi tog oss en promenad hem till mamma/mormor. Men dom va inte hemma så vi satt och väntade ute på gården. Och gud så härligt det var i solen. Evelyn kröp runt på deras uppfart. Haha
Fikade och busade massa innan vi gick hem. När vi kom hem så väckte vi Jonas. Och nu sitter jag och updt här. Vi ska snart åka och handla. Jag ska göra någon god sommarsallad tänkte jag och sitta ute och äta. MmMmMm....

Nee jag skriver och lägger in bilder senare. Bilder från dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback