Holllaa..

Idag är det skärtorsdag.
Jag minns för typ 2 år sen då va det jätte fint väder på påsk och då va den ännu tidigare än nu. Hoppas iaf på en fin påskhelg.
Imorgon åker vi till Jonas farmor och farfar och blir bjudna på mat! Och på lördag blir det hem till mamma. Alltså en trevlig och mysig helg. =)

Idag har jag kännt mej illamående och Evelyn har spytt ett antal ggr. Jag hoppas inte det är magsjuka som kommer in i vårt hem. =/ Men vi la oss och vilade en stund och jag känner mej piggare men Evelyn är lite gnällig. Vet inte om hon har ont i magen.

Jag ska värma upp lite chili con carne nu. Som jag gjorde tidigare idag. Fast jag åt inte så mkt eftersom jag hade illamående, men nu är jag hungrig. :P

Jag väntar på mina förstorningar men dom kommer nog efter storhelgen. Synd jag som ser framemot dom nu, har ju köpt ramar. Och nu har jag beställt en till förstorning på Evelyns hand. Och det är ett jätte stort kort. ! Hoppas det blir fint.! Lägger in kort på de när de kommit.!

Tack Bästaste Emelie som tagit korten.  Skit fina och jag e sten nöjd ;)


Nee nu ska vi äta.




Nu bär det av till blåkulla ;);)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback