Gokväll..

Jaha idag har man jobbat nästan hela dagen. Nee men från 6.45-14.00. Sen kom Jonas och hämtade mej. Vi åkte hem och jag började med maten direkt. Chickenbits m ris. Sen åkte han till jobbet och ska jobba natt!
Jag och Evelyn har lekt massa nu på em. Hon somnade nyss, så trött stumpan. Hon har inte sovit sen typ halv 11 eller när de va. Hon va iaf hos mamma då.

Och nu ska jag slappna av litegrann. Jobbat en heldag sen leka en hel em. Då blir man ganska så trött..

På jobbet idag gick det skit bra, jag trivs faktiskt som fisken i vattnet! Haha Ne men det är ju inte mitt drömjobb kanske men det duger verkligen för mej. Personalen e jätte bra. Så jag hoppas på en bra tid på jobbet igen! Ska jobba hela nästa helg oxå. Kul.. :P
Nemen nu kom solen fram. Härligt.. "Efter regn kommer solsken" eller vad säger man??

Nee nu ska jag glo lite på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback