Gokväll

Nu ikväll så har jag, mamma, Therese och Evelyn vart ute på en långpromenad. 1½ timme gick vi typ. Herregud så skönt det är. Dock blåste det lite för mkt men annars var de skönt.
När jag kom hem så kom solen fram och det slutade blåsa, det är ju så typiskt! Men men så är vädret här i Sverige. :P
Det jag har ätit idag är 3 drinkar och ett litet mål med GI mat! Haha
Nu ska jag snart kolla på tv sen blir det nog sängen, är väldans trött just nu! Och sen vill jag känna mej utvilad till jobb helgen.!
Så i helgen tror jag inte det blir så mkt updt i bloggen.! Men man vet aldrig med mej. Skriver ju oftast när jag sitter vid datorn!

Nee nu ska jag dra.
Godnatt alla kära läsare








Kommentarer
Kristina säger:

Vilken fin bild på Evelyn :)

2010-04-24 | 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback