Godmorgon

Idag väckte Evelyn oss runt 7. Och då ska man väl inte klaga. Vi gick upp och åt lite frukost sen hamnade jag här.
Idag funderar vi på om vi kanske ska åka till Västerås eller bara till Örebro. men någonting ska vi göra.! Tråkigt väder e det oxå.! Igår planerade vi att vi skulle gå till nån lekpark med Evelyn, men inge kul väder att vara där i. Men en promenad blir det iaf.
Igår kväll va vi hemma hos pappa och Elisabeth och grillade.! Va trevligt men vi hade ätit pizza typ innan. Haha men lite tryckte vi oss.
Vi köpte pizza från nya svea igår. Och jag kan säga att den var inte alls nå god. Usch inte samma ost som gamelsveta hade. Bläää.! Plus att 10 min efter vi ätit fick jag springa och spy upp allt. Inget vart kvar i magen. Usch. Aldrig mer Svea.!!!

Nee nu ska jag duscha sen ska vi göra nå kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback