Godmorgon tisdag..

Idag väckte Evelyn mej vid 6. Då bar jag över henne till mej så mös vi lite innan vi gick upp. Och nu är vi uppe och har väl vart det en halvtimme. Solen lyste in i sovrummet förut men nu ser det bra grått ut..Men hoppas på att solen kommer fram senare idag!
Idag ska jag och Evelyn åka till Fellingsbro och hälsa på Anna och lilla Juni. Och vi ska ta en långpromenad om inte vädret blir dåligt. Men hoppas HOPPAS på sol.!
Jonas ligger och sover. Han kom hem vid 3 inatt. Så vi ska väl kanske gå ut en sväng så han får sova ostörd ett litet tag iaf. Hahaha

Nee nu ska jag och Evelyn äta lite frukost sen ska jag duscha så jag blir människa igen.!
Updt innan jag drar eller ikväll när jag kommer hem.
Ha en underbar tisdag alla
PussPuss



Juni och Anna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback